D-Day

Idag har jag hunnit med ett besök på BVC. lillan växer fin fint, väger snart  fyra och ett halvt kilo :) Fih D droppar till henne med, som jag ska ge henne 5 gånger om dagen. Börjar med detta imorgon.

Sen kom hjärtat mitt och hämtade oss på lunchen, så vi drog ner till anelies och åt! Jag tog en mosbricka med köttbullar och lingon, mmm! Sen hem, mamma oh mormor kom förbi. min dopklänning jag köpt levererades hem till mamma ist. Och gud vad fin den var i verkligheten med! Jisses, annorlunda och skit fin! Hon kommer vara så underbart söt i kyrkan.

Sen har jenny och annika hunnit vara här med, fixade jennys hår, hon ska på dico ikväll :) Och nu så väntar jag bara på david ♥ Behöver lite myspys känner jag! Emmiz kommer nog ikväll med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du verkligen ge D-vitamin droppar 5 gånger om dagen ?? Vanligen så brukar man ge 5 droppar på en tesked 1 gång per dag. Det är inte bra om hon får i sig för mycket (om det nu inte är så att du ska ge det 5 gånger om dagen) :P

2011-05-23 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0