pricken

God morgon alla. Idag skiner solen, kors i taket! Skulle vilja gå ut och lägga mig i en solstol nu, Känna värmen i ansiktet mmm. Längtar sjukt mycket efter sommar nu! Och längtar efter att kunna ha klänningar, kjol shorts linnen åhh ja ni fattar! Så sjukt gött! Slippa dra på sig massa kläder!! Och bästa, få lite färg. Har aldrig i hela mitt liv varit så blek och tråkig som nu! Suck, men kan ju inte göra något alls åt det.

Idag så tänkte jag att jag kanske kunde fixa hårat lite, typ våga det eller något, för min egen skull... Har haft håret i en knut på huvudet i över en månads tid. Mindre roligt, och inte så snyggt! Får nog ta och fräächaa till mig!
Sen kanske jag och david åker med mamma och rest, till bowlingen idag. Så jag får röra lite granna på mig. Visst jag får ite spela bara sitta bakåtlutad och titta på men. Jag får åtminstånde göra något, kan ju ta lite bilder kanske.

Och imorgon är det bara 50 dagar kvar till beräknad födsel.. Eller bara och bara, 50 dagar är en evighet. Men tänker framåt. Fast sen är det ju som så att jag ska sluta äta min medicin i vecka 35, vilket är typ om 3 veckor. Och då kan det hända att den lilla kommer ut :D Så det är ju inte så länge kanske! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0