playday!!






Även idag gjorde jag avatar gubbar, dom är rätt roliga att göra! och tar ite alls så läng tid som man tror.
Gjorde en på morfar och en på syster, har även gjort en på min bror.
Vill hitta något mer att göra, vill lära mig att göra fantasybilder! Ska kolla om man kan hitta någon guide!
Är roligt att ha något att göra på dagarna nu ju. Och imorgon är det första föräldrargruppen.

Ska bli spännande att se om det blir roligt, mana och marcus går ju i samma grupp som oss. Så det tycker jag är roligt. :D Och bebisen i min mage lekerkarusell, gud vad den sparkar och har sig. Nu är det så lite plats så nu tycker den nog det är obekvämt och vill ut, men nej du får vänta minst 2 veckor lille vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0