morn!

Idag är jag trött! Lite häning faktiskt, tänker på framtiden! När bebben är född. Hus, åh längtar efter ett eget hus. Där jag kan få inreda pyssla och göra fint! Ett jätte fint barn rum!

Usch bara dagdrömmer, men en dag så händer det nog! men idag blir det bara att vila, smörja mig och så. Salvan har nog hjälp lite iaf, fast det kliar! Gah, jobbigt. sen blir man så klabbig! Men vill man se normal ut igen så är det bara att stå ut! Tråkigt att man ska ha hormonrubbningar.

Nu kommer david snart hem, få se vad det blir för mat. Mamma kommer nog sen med. får se om jag åker med och lägger mig där i eftermiddag. Lite folk runtomkring skadar ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0