föräldrautbildning 1

Jaha nu så var man hemma igen, kl 8.15 mötte vi upp mana och marcus vid entren på vmo sjukhus. Sedan träffde vi resten av gruppen, trevliga. Men jag var yngst haha! Kändes som om hon som "utbildade" oss tittade extra mycket på mig. Precis som om hon tänkte du är ung och du måste verkligen lyssna. För hon nickade och glodde, suck!!! men det var väl kul, tyckte jag kunde och visste det hon sa redan har ju läst mycket själv.

Och nästa vecka ska vi på besök på förlossningen. PUST!! är trött på den avdelningen, vill knappt se den innan det är dags ju! Men men, dom ska prata om bedövning osv, så får tänka bort den jobbiga veckan då jag låg där.

Nu ska jag vila, ronja ligger vid fötterna och myser och jag behöver slumra lite känner jag...
Bjuder på en super snygg cam bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0