Blommor

Varför har jag inga levande blommor längre?? Vatten juste det ja! MAn måste vattna dom! jaja, men ska inhandla nya blommor innan sommaren har jag bestämt! Blir mycket friskare inne tycker jag, men jag gillar inte när dom blommar och så, inte mycket. gillar murgröna och sådana enkla växter inne, Ute får det gärna vara övervuxet med blommor :)

Sen färska snitt blommor på bordet är ju underbart, mmm luktar så gott.. Längtar redan efter sommaren..
Härligt, långa morgonpromenader, härlig luft mmm andas!! Sen ska jag sätta massor av fröer i sommar, och inte glömma att vattna haha! Ska blomma kring vårat lilla hus! Mysigt, ett riktigt familjehus! Skaffa stora krukor med. :) Vilka planer ojojoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0