waarm!

Ingen uppdatering på 5 dagar ! Illa det ni, men har vilat vilat och vilat! Varit så utmattad, Börjar känna mig riktigt tjock nu! Som en liten sumobrottare, svårt att ta på mig skorna, svårt att stiga upp ur sägen. Ni hajjar vad jag menar, sen svettas jag som en ko idag, för att vi har lite varmt inne, suck.. Jag gillar ju värme men nej, inte min kropp! Fast, snart är det ju över, så måste ta vara på tiden med, det är så vackert att vara gravid, känna sparkarna... och veta att ditt barn ligger där...

Idag sov vi länge minst till 12 vilket vi behövde båda 2. Sen har vi ätit middag här hemma med gott sällskap, bestående av mikael och lilla bum! Och nu så blir det att ge sig ut i bilen, :)
Är för varmt inne!!! Och imorgon är jag ledig, får se vad jag hittar på. Kanske ut och gå igen?? Får ringa min tjockis(gravid) kompis <3 hihi!! Se om hon med vill ut och röra sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0