:D

Åh vad jag äre sugen på att beställa massor av bebis saker,Får se vad som händer under kvällen! Vi ska ju faktiskt iväg i slutet av månaden + att vagnen kommer nu runt den 20:e! Så borde hejda mig men!
Allt är ju så fint, och vet massor vi behöver ( och inte behöver) ♥

Har ni någon sida som jag inte hittat med söta bebissaker på, alltså massa olika prylar och onödiga småsaker ! Skulle vilja hitta en sida som man kan hitta allt på, inte bara lite här och sedan där!

Sedan ska jag ju börja göra om i sovrummet hallen och i badrummet nu! För i april månad kanske jag inte jobbar så mycket, och jag vill ha allt i ordning innan bebis kommer, ska bland annat försöka hinna måla med svart magnetfärg i hallen. Rätt snyggt och praktiskt! Ska hämta hem skötbordet någon dag med, som vi faktiskt fick av dom som bodde i detta huset innan ♥ jocke och martina!

Nej nu ska jag vila tror jag, orkar inte pyssla mer idag! Bara vila, skööönt! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0