Trasig

Trött idag, men upp kom jag! haha Mamma kommer och hämtar mig om en timme då ska jag till jobbet, så borde göra mig i ordning nu men, ähh  skit samma hur jag ser ut idag hahhaha! Orkar inte!!!! Kan inte alltid se tipp topp ut eller??? Jobb imorgon med sen ledigt! Gött, ullared på söndag med mana och marcus!! Gillart!

Och idag så kommer kenny, anna och fidde, hannah hit på lite fredags mys! :) Blir trevligt! ♥ Får se om jag orkar städa innan dom kommer haha! Har inte torkat golvet på en vecka kanske! Fy på mig, men men! Får väl bli av idag då! David kanske kan ge mig ett handtag, ?? haha!! Nej nu ska jag inte begära för mycket av min älskling!

Har någon något som jag kan lägga till på  min shoppiglista bara skriv. Vad behöver man, som man alltid glömmer. Som nu måste jag köpa badtermometer osv, skriv gärna i så fall. :) Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0