Loveeeooohhlove!

Imorgon är det jobb igen, inte länge med aja! Skönt! Har börjat få så ont i ryggen och så hänger mitt vänsterben inte med! haha!! Så rätt skönt, Och på tisdag blir det att träffa barnmorskan för 2 gången under hela graviditeten, Tycker det är rätt dåligt! För när man väntar sitt första barn har  man ju massa funderingar, och att ringa är ju inte så kul! Så ska bli skönt att veta huir allt är och så. Tror vi får höra hjärtljuden med, och att dom mäter magen! Sen hoppas jag på att man får reda på när vi ska till förlossningen och kolla osv, föräldrakurser osv. för det är ju snart dags. Gah hallååå!!!

Vi har snart en underbar liten bebis här hemma! Längtar så! Nu har jag även fått upp skötbordet i badrummet, allt ska vara klart innan lillen är här. Känns skönt så man slipper ta det sen! Och vagnen är snart här, Underbart. Sen ska vi till vmo inom kort och kolla bilbarnstol, tro vi ska hyra en . Mycket enklare så, och dom är nya fina och säkra framför allt!

Sen kolla allt med försäkringskassan om mamma och pappaledigheten med, :S jag har noll koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0