Suck!

Ingen toppen dag idag heller!! Trött, grinig, känns som man är inne i ett mörkt hål! Vill se slutet på det snart!
Igår var vi ju på sjukhuset igen, dom ringde oss och bad oss komma in igen. Så okej, vi åkte och fick vara där i 4 och en halv timme!!! Sammandragningar ja visst. men fick åka hem, varför skulle jag ens komma in?? Dom hade ju redan mätt dagen innan! och så fick jag göra det 2 gånger dagen efter igen ???

idag har mamma varit här med 2 sockerbullar till mig ♥ livet blev lite bättre!! Och en påse med maoam, och så hade hon köpte en liten body med tillhörande byxer jätte söta! Tack!

Nu ska jag försöka hitta på något att göra!! men har ju inget photoshop alls längre :(
så vad gör man!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej maggan.. Fan vilken cool blogg du har.. är du sugen på att fixa min?? vore snällt :)

Mvh SAra

2011-02-27 @ 10:38:09
URL: http://mammmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0