Stick!

Hallå på er.! Idag så vart det upp och hoppa vid halv 8 på morgonen, och ta och borsta huvvet och så vidare. För idag har vi varit hos barnmorskan! Ficka sticka mig i fingret 2 gånger, var så kall om fingrarna. Men men, sedan var det mätning av mage och lyssna hjärtljud, och lillen där inne var inte still vill jag säga, hon sa att det var en riktig vilde. Man hörde bara massa brus typ, men tillslut hann vi höra lite hjärtljud innan bebis började stålla sig igen!  Fast vi vet ju redan att den rör sig väldigtmycket, eller jag gör det i alla fall! ♥ Ligger fortfarande över kurvan, men det växer i bra takt ändå. Kanske blir en david bebis trots allt haha, stor och jävlig!! Men det får vi ju se då det!

Sedan har vi ätit frukost på donken med varm choklad såklart, gott... Och nu har jag alla hundarna inne, och lilla baleo ligger tätt intill mig hela tiden, han tycker dom andra 2 är riktigt jobbiga! Haha, och ja jag håller med honom, dom springer och leker i ett kör!! Så hoppas dom lugnar sig snart. Men dom är för härliga, man får så mycket kärlek av dom! Och vad man fäster sig vid dom! Sjukt att man kan älska ett djur så mycket! Ska ta och göra mig ett glas med mjölk nu, sen lägga mig och rita lite i paint hade jag tänkt haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0