Städning!

Ja gott folk just nu städar jag! Eller jag har satt igång dammsugaren så nu åker den runt och fixar till skiten åt mig! Härligt, tänk så bra man har det haha! Och bra, för jag får ju inte dammsuga, så lille vännen får fixat!
Jaha och idag har jag fixat en blogg design åt Sara :) Hoppas den blir bra sålänge. Ska ta kort på henne och lilla tindra i sommar. Då blir det fin fina bilder. Synd att jag inte kan göra det nu, men men! Sommaren är ändå bäst. Då kan man ju ha med sig fika med. ♥

Här har ni en länk till hennes blogg :) Läss läs läs nu! http://mammmasara.blogg.se/
Nu så ska jag äta något, men är mest dricka sugen. mmmm kall burk cola!!!!!! ge mig det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0