love

Idag har alexandra varit hos mig hela eftermiddagen, tack älskade du ♥ Tiden gick snabbare. Och vi är så lika gumman!!!! Lika tjötiga, munnen går i ett, samma tankar åsikter haha, ja du :) myysss!! Ska beställa hem mer smyckes saker seeen kan vi pyssla lite hihi!!

Sen ikväll har mammi och linda varit här, hållit mi sällskap. David är med killkompisarna i växjö, det förtjärnar min bubbe ♥ och nu är jag rastlös... Och måste snart ta medecin igen, vid 2.30 undra om jag kan ta den vid 1?? så slipper jag vakna om en och en halv timme igen?? hmmmmmm

Imorgon ny dag, vill ha tisdag och läkarbesök. Vill få kliva ur sängen!!!  Så länge vårat lilla hjärta stannar en stund till i magen såå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0