Best!

Hej på er!

Idag har jag beställt lite smyckessaker, nu känner jag att jag har tid att pyssla med mina smycken igen. Så ska göra armband nu första vevan, sen blir det halsband, barnsmycken, mobilsmycken, nyclekringar mm.
Har börjat med designen till den andra bloggen nu, inte hunnit göra flikar för kategorier än men det kommer. Under dagarna som kommer kommer jag få upp lite mera där.

Ska bli roligt att göra smycken igen, och ska beställa hem berlocker, hittade en sida där jag ska storhandla. Så om ni har speciella önskemål av berlocker kan jag leta till er. Nu ska det jobbas hihi, från sängen!
Här kommer en länk till min smyckesblogg:

http://handmadeforyou.blogg.se/




Kommentarer
Postat av: Marlene

Kul! Kanske kan man få beställa och köpa lite av dig sen då? Eller lära mig. Fin sida du gjort på den nya bloggen. Kram mamma

2011-02-17 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0