Tid för något nytt!

Nu är det dags att ta sig i kragen och göra något, Har inte haft någon tid att glra ny design till bloggen, men ikväll ska jag försöka skapa en snygg design! Inte för att jag är så duktig men jag ska försöka! Blir roligare att uppdatera och att blogga i över huvud taget då! Har glömt hur man gör vissa saker, men bara att lära sig det igen! 

Har äntligen fått thea att sova lite, är ju så varmt idag, över 30 grader. Så hon har varit lite kinkig! Snart så kommer david hem, då ska vi till växjö och köpa lite fiskar till vårat nya akvarium. Så får se vad vi kommer hem med! Sen fyller davids pappa 44 så ska in till honom på Norröns färg och hälsa på :)

Sen måste jag bara säga att på lördad är det hångerdagen, stort "loppis"! Skynda och fynda, det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: Beijan

Hej vännen! Nej tyvärr jag får hoppa hångerdagen ska upp till pappa i jkpg o hälsa på han är inlagd sen 3 veckor tillbaka men får nog snart komma hem. Men du får ha så kul. kramar

2011-08-06 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0