Trallaaa!!

hoppsan, nu har jag varit dålig på att uppdatera er! Förlåt ♥ Har hänt massor dessa dagarna! Jag är snart klar med mitt skåp i köket, ett stort kors i taket för det!! Haha men känns skönt att det snart är klart! Då är köket näst intill klart inför första advent!!! Sen innan jul blir det lite fix igen, byta gardiner dukar mm!! Man ska ju ha rött då, just nu har jag bytt till grått och silvrigt :) Fint! Nästa vecka ska jag ta ner julsakerna från vinden. Så jag kan ta och sätta upp lite då  och då!  För jobbar ju rätt länge om dagarna nu!

Men det går jätte bra på jobbet nu, jätte stolt över vad jag åstakommit! Jag gav aldrig upp och fick tillslut ett bra jobb!! Menar guldfynd är inte pjåkigt eller hur??? Nöjd som fisken i vattnet!!

Just nu är jag ute hos david mamma, han är på återträff med dom han gick ut 9;an med! Så saknar honom just nu, vill ha hem min pajke!! ♥ Vi har tittat på nu är det jul igen 2, och i mitten på filmen så började allt att hacka!!! Jag fick fullkomligt damp. klarar inte av sådant, men tillslut så fungerade det igen!! Och imorgon blir det nog att träffa nilla gumman !!! och aron då :) Hoppas att det hinns med! Nu ska jag äta lite, gnugga magen och sen nana!Sov så gott alla så uppdaterar jag er imorgon med lite nya roliga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0