Höft...

Hemma  igen efter obbet, trött är jag. Och mina små höfter värker! Bra kombo det där! Gått bra på jobbet idag i alla fall, lyckades säga att jag var med barn och dittan och dattan. Tyvär gav ingen mig förslag på hur jag skulle säga det så det fick komma narturligt! Men känns bra att ha det sagt! Kommer ju till att växa endel så, haha!

Nästa vecka har vi kick off, skoj. Lära känna varandra bättre med! Ska bli kul att få arbeta med alla. För alla verkar bra och trevliga! Hoppas dom känner samma för mig :)

Idag har jag gått in i vecka 17 tror jag det var, fattar ite riktigt hur man ränkar, 17 +1 och allt vart det nu är! Jag får hålla koll på när det är april i stället haha! Och idag har jag pippi på cocacolaa! Vill ha det nu, på burk med! Finns inget som skulle göra mig gladare just nu! (tror jag) 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha jag vet hur det var när jag väntade dig, Linda och Dennis. Var sugen på allt möjligt i tid och otid! Allra helst när affären var stängd.

Ska köpa ngt gott till helgen åt dig.

Kram kram

2010-11-16 @ 18:21:28
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 28

Vad kul att du berättat på jobbet nu :)

2010-11-17 @ 07:41:17
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0