FuckVädret!!

Hej alla läsare <3

Vilket väder det är, blåsigt och blött. När jag var ute med hundarna skakade jag tänder brrr!! Vart är snön??
Aja, nu så sitter jag och äter lite frukost, sedan ska jag hoppa in i The Shower!  För vid 12.30 måste jag vara redo att åka mot jobbet! Och jag har kläd problem idag! Kan ju inte ha vanliga kläder på mig måste ta alla mina pösiga kläder. För att jag har inte sagt på jobbet att jag är gravid än! Känns jätte hemskt !

Men vet inte hur jag ska säga det, är ju så ny där. Och vill verkligen inte förlora jobbet! Hur skulle ni säga det? Behöver verkligen all hjälp jag kan få! ♥ Vill kunna visa min mage!

Och snart kommer det upp bilder på magen, Ska ta och knäppa några kort senare idag kanske! Om det hinns med, kommer inte hem förens 7 tiden! Ni får alla ha en bra dag sålänge kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0