Barnvagnsköp?

När är det dags att införskaffa sig en barnvagn??
Är det förtidigt att beställa en nu och åka och titta??
Eller ska man vänta in i sista minuten??

Ja så känner jag just nu! Pratade med mamma, kjell ♥ och lilla annika igår. För jag har hittat en barnvagn jag vill ha. Den verkar jätte smidig och bra. svart med blommigt mönster på som passar pojke och liten flicka. samt att den hade massa tillbehör och funktioner. Men vilket märke ska man ha då?? Vad är det för skillnad på om det är en brio, emmaljunga osv, mot en som inte har just det kända märket och går på sisådär gärna 7 papp!! Jag vill köra på den jag har hittat! men ska nog åka in och kolla på babyproffsen med innan ifall liksom! 




Det är en Sportig kombivagn utrustat med hårdlift för det nyfödda barnet. Baby Lux är den perfekta vagnen för den aktiva familjen som vill ha det bästa för sitt barn. Ställbart och vändbart ergonomiskt handtag av säkerhetstyp. Dubbla bromsar och fin fjädringskomfort.

Funktioner:
Höj / sänk och vänbart styre.
Integrerat myggnät i suffletten.
Integrerat regnskydd i suffletten.
Extra väska i fronten.

Skötväska.
Lufthjul.
Kugghjulsbroms både fram och bak.
3 sektioner ryggstöd.

Löstagbar skyddsbåge.
Mugghållare / förvaringsplats för leksaker som alternativ till skyddsbågen.
Löstagbar front , med "titthål" i suffletten.
Fotstöd, när barnet blivit längre.

Sportfjädring för extra comfort.
Rejäl korg under vagnen.
Fempunkts-sele.
Liggunderdel.
Kullagerdäck.
Hårdlift.
Reflexer.

 


Kommentarer
Postat av: waaanjiiis

oj faan va fiin en va men måste va jävligt dyr:O:)<333

2010-11-22 @ 10:15:17
Postat av: Nilla

Den var jätte fin ju! :)<3

2010-11-22 @ 10:58:20
Postat av: Marlene

Mycket fin vagn, den tar vi om du vill ha den. Men för säkerhetsskull åk till Växjö och kolla på BP=Babyproffsen. Kan ju finnas någon du vill ha där, eller hur?

2010-11-22 @ 16:45:14
Postat av: Thessan

Ett tips är att kolla vad vagnen väger och om den är lätt att fälla ihop osv.. Jag har en kompis här nere som fick foglossning och det gjorde att hon fick väldiga problem med sin vagn att lyfta/svänga så hon fick byta tyvärr.. Ett tips bara ;) Kram

2010-11-24 @ 00:17:16
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefin, som ovanstående har skrivit, viktigt att den inte är för tung o lätt att fälla ihop.. jag köpte en begagnad emmaljunga city cross i jättefint skick.. köpte när jag va i v.20 tror jag.. är i 32 nu ;) det är inte för tidigt tycker inte jag.

2010-11-26 @ 19:15:37
URL: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0