wookii

Färdig för avfärd, får inte igen byxorna så får ha en toffs där så dom ser lite stängda ut haha! Mys. Dags för nya byxor nu! Ska ut med vovvarna i hundgården och fixa nu innan david kommer. Sen till skripet för litte middag med mamma annika ♥ gott gott. Sen någon dag nu när jag hinner ska jag göra julkransar! FÖrsöka göra kanske jag ska säga. Och det ska tydligen komma ett sjujädrans snö oväder imorgon :S Hoppas det inte är så. Gillar snö men med någon måtta kan det vara!

Bjuder er på en fantastiskt vacker cam bil, bara för att jag inte orkade få fram systemkameran. Tjockhets syndrom HAHA! Ha alla en bra dag nu, så uppdaterar jag er om dagen när jag är hemma ikväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0