I am hoping, dreaming!

Hej på er alla glada! Idag skiner solen igen, men tyvär kan jag inte vara ute och njuta av solen, för det är allderles för mycket pollen! igår nös jag nästan konstant hela tiden, va trött och hängig. Tråkigt, men får ta och gå och sola solarium istället då..  Idag har jag inte gjot mycket nyttigt hemma, jo lagat mat till mig david och mamma. Sen har jag bara suttit vid datan och drygat, och myst med lillan och matat henns såklart.

Jag sitter och drömmer om hus, tittat på masor sidor, men inte ett vettigt hus i närheten som är till salu. Vill att min familj ska ha hus, ♥ iaf inom 3 år. Så lilllan kan få eget rum med. Har fullt med ideer till lillans rum, och övriga rum, kan se allt framför mig, fast att jag inte vet hur huset kommer att se ut!

Tittat på leksaker idag med, haha vet att det tar tid innan hon kan ha barbie och dokor men är ju så kul bara, jag lär ju börja handla det innan hon är 1 !! får lägga undan och spara lite typ ! Sen är Thea nu medlem i BR leksaker. De har ju leksakr fär små små barn med, tänk snart kommer hon ha leksakr som spelar och lyser. hehe, kan inte förstå det.

Igår var det "marknad" i rydaholm med, vi gick dit med mana och marcus och deras lilla hugo. Hugo är ca  vckor yngre än thea. Köpte lite marknadsgodis, och korv. Sen hittade jag en tunika, snygg faktiskt, blev glatt frvånad. Och jag fick den billigare, för 2 av säljarna kunde inte slita ögonen från mig hahaha, så då passa mamma på att säga att jag  borde få billigare och ja det fick jag hela 60 kr billigare :) Sen var det hem för fka, hugo och thea låg jämte varran och kolla på varran.

Så nu ska jag sluta babbla på här. ska drömma vidare en stund!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket!! Har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska bli mamma!



Man hör, läser och blir informerad om det ena och det andra angående förlossningar så man blir helt snurrig! :) försöker att inte tänka på det så mycket just nu men visst funderar man på hur det kommer att gå!

2011-05-11 @ 17:10:23
URL: http://l
Postat av: Emma

oj blev ingen bloggadress! :)

2011-05-11 @ 17:10:56
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0