ladida

God morgon småland och världen!

Idag är jag pigg pigg än så länge! Är ju fredag :) Igår var jag och mana på sista föräldrarkursen. Så nu är det avklarat. tyckte inte att den gav speciellt mycket, men fick ju lite böcker och sådant iaf! Vi drog en fika på sjukan med de andra mammorna. sedan bar det av hemåt, hann med en liten burgare på MC donken!

Igår kväll, så fick jag sibylla mat. mmm, jag och david åkte till ljungby och tog drive in. hela våran lilla familj var med, det vill säga hundarna ♥ den enda som fick var kvar hemma var kissen! I bilen fick jag riktiga förvärkar, Oohh säger jag! Men det var rätt genomförbart att ta sig igenom dem. Så, ah.. Nu har jag haft det med. HAr inte haft någon kraftig idag ännu! Det lär ju märkas under dagen.

Ikväll så kommer nilla och aron hit, Blir nog att pojkarna spelar mario tundering som alltid! Och att jag och nilla bara sitter och tjötar :D hehe! Får se om vi hinner åka och handla innan. Hmm. ska kolla upp det där. Vill ha hem massa mjölk och annat gott att dricka, är förjäkligt när man är törstig och man inte har något hemma!

Får se om jag kanske tar och ducha av ronja idag, hon behöver det! Och vill att hon ska vara ren när bebisen kommer hem! Känns bättre då. Hoppas det finns varmvatten till det. så ska jag gå och sätta mig i duchen med henne nu efter jag ätit. hihi! Hoppas alla får en superbra dag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det känns inte som att du haft din lilla bebismage så länge men tiden går verkligen fort. När är det dags?

2011-03-25 @ 09:58:06
URL: http://dolliblond.blogg.se/
Postat av: Karro

Hoppas att bebisen vill stanna inne så länge som det går, eller ja iallfall till v36!

He en underbar fredag!

Kram K

2011-03-25 @ 15:01:54
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0