Drömmar

Sitter just nu och drömmer mig bort! Kollar ny soffa, bokhyllor, sängar.. Ja allt, Vill ha ett eget stort hus!
Som vi kan göra fint och få precis som vi vill.. Inreda, måla byta tapeter! Vilka drömmar..
Men en dag ska dom bli sanna! Tänk att få göra ett fint barnrum, åh! :)

men i sommar ska jag hjälpa lillasyster att inreda mitt gamla lilla hus! :) Hon ska flytta ut dit, ska bli roligt! Hon fick ju min gamla dubbelsäng osv, ska fixa gööörr fint där ute.. Har massa ideer för många tror jag hahah!

Men men, nu kommer david snart hem, då blir det maat hoppas jag! :) Höres sen!

Kommentarer
Postat av: Fislisan

Åh vad härligt med nya möbler :) Vad är det för soffa ni kollat på? själv har vi en grå divansoffa, dom är ju väldigt populära just nu :)

2011-05-26 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0