Tiden!

Igår var jag och min älskling på Ikea och inhandlade lite bebis saker, bland annat slank det ner spjälskydd, täcke och kudde! ( ja jag vet att dom inte ska ha det i början men köpte det ändå).

Påslakan set, fin mobil som nu hänger i vaggan, sen en balja och lite annat smått och gott. ♥

Sen i slutet av månaden ska vi inhandla mycket av de sista sakerna, Men blöjor vet jag inte hur jag ska göra med än haha!  Och på tisdag är fösta mötet med barnmorskan sen inskrivningen! Lite på tiden kanske! Hoppas att det ger lite info. Vill att tiden går nu nu !!


Kommentarer
Postat av: Fislisan

Det är nya rekommendationer på ingång. Nu sägs det att bebisen ska ha kudde, en liten tunn, för att inte bli platt om huvudet :P

2011-05-23 @ 10:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0