Why?

Igår var jag hos läkaren på förlossningen. Fick höra bebis hjärta, samt mätte mina sammandragningar. Vilket jag har täta. Sen fick jag även göra VUL, Vaginalt ultraljud + vanligt ultraljud. Och bebis låg med huvudet ner redan, Inte undra på att mina revben är utsatta.

Men i alla fall, min livmodertapp är nästan borta, har bara 2 cm kvar på den och den ska vara ca 6 cm. Så blev sjukskriven, i 2 veckor till att börja med. Och måste vara säng liggandes hela tiden, vilket betyder att jag bara får resa mig ur sängen för att gå på toa. Kommer bli jobbigt men ack så nödvändigt, annars är lillen här. Allderles för tidit. Och det vill vi inte! Så min lilla älskade david har kopplat in playstation 3 i sovrummet, ordnat så alla kanalerna funkar här. ♥ Du är mitt allt!! Utan dig vad gjorde jag!! :(

Och har även massa böcker svärmor varit här med, allt för att tiden ska å snabbt. Och det tackar vi för.! Ska försöka mitt bästa med att bara ligga här. Rastlös. Och tänker. Fy om något skulle hända :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0