saft saft apelsin saft??

Ledig dag idag! Härligt, vilodag nr 1 eller nae, ska ner till rydaholm idag. David är hemma på lunch, ♥ ..
Så har lagat mat, och fixat. Ska ner till lillasyster och lillebror på skolan och hälsa på, sen hem till mammi! Får se vad jag hitta på där!! Vill att dagarna ska gå snabbt, men dom går liksom i sloowwmoo! Haha!

Har även bestämt mig för att jag ska låta luggen växa ut igen, trivs ändå bäst med lång lugg! Sen ska jag klippa mig på något nytt sätt, lite kortare och roligare! Och färga det ljusbrunt med olikfärgade slingor, vill vara en frech mamma! Eller?? Är ju snyggt med mörkt hår, men sommaren kommer ju, och i sommar ska jag sola! Träna ut och gå massor med bebis i vagnen! Varje dag!! Hör ni det. Ska göra det fast att det regnar, har ju ändå barnvagns överdrag! :) Och på måndag är det barnmorskan igen! Mäta mage mm, blir säkert blodprover som alltid.... Aja! Dags att klä sig lite nu! Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0