mat

Snart kommer david hem, då blir det ljungby för att handla hem mat och tvätta bilen. Och jag ska ha cola! En på donken och på burk med mig hem! Fundera på om jag ska köpa slingmedel? Ljusa upp det lite iaf! har hunnit måla naglarna idag, Typ rosa röda, gillart. Och har fått många nya läsare, och fått veta vilka mina trogna läsare är :) skit roligt, säga bara till om vad ni vill se mer av i bloggen :)

Nu ska jag dra på mig byxorna, har ett par jeans som fortfarade passar! Sen ska jag ha min nya jacka från HM som jag inte använt ännu! Just det, kommit på en 20 års present till david nu :D Tror den blir skit bra! Och har bestämt mig för att pröva på spraytan i sommar! Ha de sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Beijan

Hej vännen. Va fin bilden var på dig o Ronja jättemysig. Jag väntar varje dag att något ska hända. O i dag trodde jag nästan du åkt in. Men när jag gick in på sidan nu så hade du ju gjort nytt inlägg. Dina saker är klara men jag väntar bara på vad det blir innan jag kan lämna det. Det blir nog en liten gosse. Men du har mage efter en tjej så det ska bli spännande o se vad som kickar ut. Ha det så jätte gott nu vännen o ta hand om dig. Kramar i massor (saknar dig)

2011-04-01 @ 19:41:42
URL: http://www.husetpakulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0