gutentag!

Idag sov jag och david länge, ronja med! Hon är väldigt lugn nu, vilar vid mina fötter, och är så gosig. Mammas mys vovve! Idag är det söndag,och jag  avnjuter en cola.. tråkiga dag, hela jag är svullen spec, fingrarna. Gud alltså. Och mina blodådror syns tame f*n överallt. Läskigt. Ska snart ta och dra lite städning här hemma! Vika lite tvätt osv, sen se om jag ger mig ut med ronja i vädret. Blött och fuktigt! Men är så skönt att andas frisk luft med!

Fy vad jag vill klippa mig och färga håret nu! Det är typ prio ett för mig! Känner mig inte snygg alls. blärk. får prata med snyggingen här hemma sen, ska beställa löshår tro jag, för då kan jag klippa lite kortare men ändå ha långt. sen är det just den färgen på löshåret som jag vill ha med! hmm, men får se. Önsketänkande kanske??





Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag klippte mig och färgade håret några veckor innan förlossningen för att under förlossningen och precis efter ska man ju ta så mycket kort, haha ^^ Då vill man ju vara snygg i håret :P Så hellre innan förlossningen än efter, tyckte jag i alla fall!

Förresten tävlar jag bort en bärsjal på bloggen nu, perfekt när den lille är ute tipstips Bärsjalen är typ mitt bästa köp :)

2011-04-04 @ 10:15:20
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Martina L.

uppdatera din blogg : ) är så nyfiken :D

2011-04-06 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0