ambrosia

god förmiddag på er! Idag sov jag länge till efter 11 tror jag. Behövdes, sover ju så illa nu för tiden. Och igår var vi i ljungby skulle handlat, med det glömde vi bort. Fick sådana jobbiga förvärkar så ni vet inte, aj aj! Och tyvär så hände det ju inget denna gången heller... Men men!

Idag har jag lite molnande värk, och har fått (ursäkta informationen om ni är äcklade av dessa saker) mörka "flytningar, eller om det är slemmis?? för är ljusbrunt och ibland småå trådar i. Gud alltså, tänk att man studerar det blää! haha! Tänkte jag skulle tagit cocopopps nu till frulle, men somsagt vi glömde att handla igår, därmed ingen mjölk, Buhu.. men mamma hämtar mig om en stund, drar med mig paketet hem dit då!

David jobbar idag, sen ska han iväg med kompisar och panga lerduvor, det är skitkul. :) Hade gärna med varit med, men inte så lämpligt kanske just nu. men nu ska jag klä på mig lite, sen typ vänta på att det händer ngt roligt! hoppas alla får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Mörka flytningar? Det låter ju nästan som att det skulle vara lite blod i. Det borde du nog kolla upp, verkar man blöda ska man alltid kolla upp det!

Slemproppen är mer som en geleklump. Eller flera små geleklumpar om den lossnar i omgångar som min gjorde. Fast jag hade inget blod alls i min slempropp. Hela proppen lossnade hemma och när vi kom till förlossningen var hela livmodertappen utplånad och som sagt ingen slempropp kvar, men det var aldrig något blod i den alls..



Ja, du borde fundera på en bärsjal :) Jag älskar min!

2011-04-03 @ 12:19:00
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Har två tävlingar igång nu! :)

Var gärna med och tävla om en personlig almanacka här:

http://thisisshit.webblogg.se/2011/march/drar-igang-min-fjarde-tavling.html



Och ett set med barnkläder här:

http://thisisshit.webblogg.se/2011/march/drar-igang-min-femte-tavling.html



Är du inte intresserad ber jag om ursäkt :)

Ha en bra dag iallafall, KRAM! :)

2011-04-03 @ 12:53:10
URL: http://thisisshit.webblogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Ja, ring och fråga! Dom säger ju att man alltid ska kolla upp blödning! Nu verkar det ju inte vara färsk blod eftersom det inte är ljusrött, men du kanske får åka in och kolla. Har du förvärkar också så kanske det betyder att något börjar hända där nere och det inte är allt för lång tid kvar spännande!

2011-04-03 @ 12:55:37
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0