New Design!

Hej alla, saktat mig? Nu så har jag börjat mixtra med den nya designen, vet inte hur jag vill ha den! hmm, om ni vill vara så snälla får ni gärna kika in om några dagar igen. För då har jag nog lagt upp de olika alternativen. Jobbar på dem just nu. Men det krånglar, är inte precis någon expert så det tar sin tid.

Imorgon ska jag tyvär jobba, känner inte alls för det. Men jag ska inte säga mer vad jag tänker om det. Onödig information.

Vill färga håret igen! Det är för ljust ändå tycker jag, tror jag ska satsa på riktigt mörkt iår igen. Men inte rött, inte till jul i alla fall, haha. Sen vill jag att mitt hår ska växa men nepp, det är bara luggen som växer. Ungefär som jag gett den näringstillsott eller något. Får väll köpa hårförlängning, men är bara massa krabb med att sätta på och ta av. Och ja, andra orsaker.

VILL HA NÄSTA VECKA! OCH JUUUUUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0