mycketattgöra!

pust, nu har jag städat väldigt mycket, men ännu inte klar. Vill ändra om! Men vet inte hur, har fått in mitt stora vita skåp i köket nu, "halvmålade vita skåp" så nu kan jag måla klart det! Var även ner till syskonen på skolan idag och lämnade deras halloween inbjudningar jag hjälpte dem att göra! Och vet in jag gick ner till rayaholm, men birk. Aj aj, lite muskeldödare. Otränad ja jag vet!

Sedan gick jag och hämtade ut mitt efterlängtade paket från jotex. Blev verkligen jätte nöjd med sakerna. Ska nog kika om jag kan klicka hem något mer fast till v-rummet. Visar bilder senare!

Har även lyckats tvätta våra bankomatkort idag, haha! Inte tänkte jag på att de kunde ligga i david jobbar byxor! Aja sådant som händer, bara dom fungerar så! Ska ju åka och handla lite gott idag, känner mig riktigt sugen på revben och sådant äckligt! ♥

Och vet ni, imorgon ska jag på arbetsintervju igen! Hon som ringde var jätte trevlig och sa att mitt cv var jätte bra. Och att jag var väldigt intressant. Jag blir glad, håller tummarna och tårna. Förra veckan hade jag en telefonintervju med ett annat bolag men det sket sig. Fast han skulle höra av sig om dom hittade ngt mera! :) jag leeeeer !!!!! Puss på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0