Missy

Pust, jobbat både idag och igår. Lite sådär trött! Skönt att vara hemma, imorgon fyller morfar min 70 år <3 Grattis till honom. Han ska få sådana där små extralysen på ramp av oss. Så han ser nu till vintern gubben! haha!! Hjälpte även min mamma igår med ett cv, hon blev mycket nöjd, samt att jag hade hittat ett jobb med som jag hjälpte henne att söka, hoppas hon får det. Och jag själv sökte 4 stycken igår, hoppla!

Resten av min dag kommer nog inte att vara så intressant, david kommer hem vid 6 så då blir det nog lite tv mys! Pratade med min sötaste Nilla innan <3 Synd att hon bor i gbg nu, saknar henne ju. Men snart ses vi igen min pingla. hihi!! ♥


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja det gör vi gumman! Jag saknar dig med, och jag är så glad nu! hihi<3

2010-10-20 @ 17:08:27
Postat av: Ericsson

du får hälsa grattis till honom:)

2010-10-21 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0