Ullaaaa!

Igår så var vi och åt kvällis på laganland, blev en smörgås och cola för min del, har ju inte kunnat äta så var glad att få i mig något. Sedan åkte vi hem till svärmor som hade varit i ullared, lyllos!!! Hon hade köpt massor av söta saker till oss, Ska rabbla upp allt och visa er bilder på det!

  • Strumpor, med veckodagarna på!
  • ljus, vita och en soom var tomte.
  • 2 vackra tyg änglar
  • ljuslykta
  • glasburk med ljus i
  • 2 löpare varv ett som var ett <3
  • doftljus
  • burk
  • hink med julmönster
  • vantar till david
  • isskarapa med vante på
  • Sen en väldigt behaglig bh till mig!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Fy vad snällt:) jag vill också till Ullared, var du och David på att följa med mig och Aron dit i december kanske? :)<3

2010-11-03 @ 12:32:40
Postat av: maggie

Klart att vi är gumms <3 skit roligt njuuu!!!

2010-11-06 @ 12:02:12
URL: http://maagdaaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0