Kärlek!

Välkommna alla nya läsare,och ni äldre läsare.  kul att ni hittat hit! Kul att se era komentarer! Dom värmer! ♥

Pust, säger jag! Nu har jag stökat massa sedan jag kom hem, och imorgon blir det heldag på jobbet.. målat lite på mitt stora skåp i köket, ( ni ska få se slutresultatet senare när den är klar) Samt städat och rensat en massa, Känns bra! Allt börjar falla lite på plats nu! Måste få allt i riktig ordning innan bebis kommer ju! Vill ha allt perfekt, även om jag vet att det inte går så tänker jag försöka. Ska visa er min lista som jag har med saker jag ska göra, en lista helt enkelt.

  • Göra ett schema på städningen.
    Vilket jag ska ta på vilken dag, ex fönster 1 ggn i månaden.
    Lister och torka ur skåp mm.
    Tvättdagar + vikdagar!
    Filmkvällar.
    MED MERA
    .

Ska bli skönt att få lite struktur tror det är vad jag behöver, och det underlättar mycket. Nu när jag jobbar blir det ju lite tightare med tid osv. Ska skaffa mig en griffeltavla med, sådana är så fina! Finns även spec.färg som man kan måla griffel med. Men nu ska jag ta och fortsätta. Senare blir det lite film mys med älsklingen, kanske laga någon god mat?? Är rätt sugen på potatis gräddsås med något till, hmmm.....

 


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hej igen.

Jo de är alltid skoj med nya kontakter de håller jag med dig om. Jga hittade din blogg genom en annan och jaa du vet =)

Men var är ni ifrån då? Kram

2010-11-17 @ 23:22:18
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Sophie

finfin blogg syssling :)

2010-11-19 @ 20:03:14
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0