friends!

Nu så har nillis och aron varit här, vi myste med pizza och hade det gött.
Aron och david satte sig vid datan och kollade bilar jaktspel och ja diverse udda saker haha!
Medans jag och sötaste nilla babblade som alltid, och kollade vill ha kläder!
Tycker någon kan ge om minst 10 000 var så vi kan shoppa :) Åhh vill ha massa nu! Blir nog lite nästa månad skulle jag kunna tro, hehe :) en viss spec, klänning typ!
Samt att jag fick min Julklapp med :) ah julklapp haha ♥ lilla nilla hade med sig den idag, Och det var ett jätte fint halsband :) som lätt kommer användas mycket! Mumma!
Nehe, om jag skulle ta och hitta på ngt nu! Törstig är jag. Och sen kanske man ska bry sig om pojken lite med! Ah så får det nog bli! Ha det bra lla nu, så återkommerjag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0