Dagendragen grav.36+1

God middag mina underbara läsare!

Ska berätta om gårdagen lite hastigt, var hos barnmorskan hon mätte kände och klämde på magen. Bebis är stor nu, väldigt stor!  Så nu har jag slutat med medicinen med, så hoppas hoppas lillen kommer dom närmsta dagarna. ♥ För förvärkarna är inte kul, och jag känner mig lite som en fet mumin! haha!

Så nu ska vi fixa klart allt här hemma, allt måste vara tipp topp. Rent och snyggt! barnstolenär placerad i bilen, väskorna packade, och nu ligger videokameran på laddning! Kameran är fullladdad redan! Spännande det här. Och snart kommer mamma och mormor lilla, mamma ska hjälpa mig att putsa fönstrene. Gud vad skönt att få det gjort! Hatar när dem är prickiga och kladdiga! Bläähhh!

Så, nu kan jag inte sitta här mera, dags att ta tag i att få någon mat i sig med, blir nog en muffins skulle jag tro XD Men jag bjuder på en tjockisbild på magen som togs nyss, med min åh så bra cam!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jag hade det riktigt bra i Göteborg och det kommer komma bilder med sen :)



Du har fått en riktig kula nu. Det märks att det närmar sig. Förresten har du fått några brisningar och sånt. Det verkar ju vara rätt vanligt att man kan få det men man vill ju gärna inte ha det.

2011-03-30 @ 15:05:06
URL: http://dolliblond.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Vad roligt! Nja matte är verkligen inte lätt att älska om jag får säga det själv. Men måste man göra det så måste man.



Oj inte en enda! Det är ju riktigt bra. Har hört att det finns smörjor för att inte få det men du verkar ju lyckats utan, och det är nog många avis på eftersom dom försvinner aldrig ^^

2011-03-30 @ 18:56:57
URL: http://dolliblond.blogg.se/
Postat av: rebecca

jädrar du den va imig en liten ;) hoppas allt går bra gumms

2011-03-30 @ 21:42:56
Postat av: Emma

Vilken stor fin hög mage du har tjejen! Vilken underbar tid du har framför dig! Hoppas förlossningen går bra och lycka till med den :)!

Kul att läsa om ditt liv och dina funderingar!!

Hälsningar Emma, en trogen läsare!

2011-04-01 @ 10:17:22
Postat av: EmmaHansson

Vilken stor fin hög mage du har tjejen! Vilken underbar tid du har framför dig! Hoppas förlossningen går bra och lycka till med den :)!

Kul att läsa om ditt liv och dina funderingar!!

Hälsningar Emma, en trogen läsare!

2011-04-01 @ 10:17:57
Postat av: Marie

Ååååh så stor den har blivit sen jag såg den sist :D hahaha

2011-04-01 @ 21:56:28
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vilken fin bebismage!! Det ser verkligen ut som det är dags snart, med den där stora magen :)

2011-04-02 @ 11:16:18
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

wow vilken mage! tänk snart har du din lilla =)

2011-04-03 @ 18:07:14
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0