Trötter!

Ska snart vila huvudet mot kudden, för imorgon är det jobb igen som gäller!
Men Igår så var vi ju på ullared, och hittade saker till bebis, så nu har vi nog nästan allt vi behöver, Känns bra att man är klar så man slipper sista minuten saker. Gillar att vara i tid. Och idag handlade jag lite småsaker med när jag var i växjö , lite kläder till mig själv bland annat, 3 "tunikor" 1 par leggins, 2 par höga knä strumpor. Myyss ♥

Var även på babyproffsen och hämtade ut min blöjspann, öppnade den och fick lite saker i den med, blöjor, amningsinlägg mm. Kul! Handlade även saker där, ni får se en bild imorgon. Det var bland annat, vagnsleksak + en handskallra, 3 flasor i olika storlekar, en laban boddy + mössa. Ett underlakan, sådant där som kallas kiss skydd eller något, Ska lägga det i sängen när jag närmar mig förlossningsdatumet! Vill inte att vattnet ska gå i sängen, då är den ju bara att kasta, men med pisseskyddet kan det ju klara sig hahaha! :)

Har även packat en liten BB väska idag, Innehållande bra att ha saker!
tandborste i fodral till mig och david, tandkräm, nappar, hårborste, deo, Bebisens första kläder, och lite annat smått och gott. Ska ha med en annan väska med sen, men den får jag fixa en annan dag. Man vet ju aldrig om man blir kvar på sjukhuset så vill ha med mig allt. Sen packar jag redan nu, för tänk om lillen får för sig att vara för tidig?? Då vill jag inte stå här och ba JAHA OCH NU DÅ!!!! Men hoppas bebben väntar lite till . Fast att jag längtar efter att se det lilla livet så mycket. Väntan är olidlig, känns som jag varit gravid i en evighet.
Kan man få tiden till att rulla snabbare?????? Berätta isåfall hur :D


Kommentarer
Postat av: kirre

Har vetat att du varit gravid ett tag men vet inte om jag gratulerat dig ännu. Önskar dig hur som helst all lycka till! Så underbart och modigt av dig.



Kram.

2011-02-10 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0