What!?

god dagens!!! Idag är dt skit fint väder så ska faktiskt försöka att håla mig ute idag!! Igår var jag mammi och lillan i värnamo. Fick lunch ch hade skit skoj.. :) Söndriga paraplyer och sno tulpaner ur rabater haha!! Sen var dt vårkavalkd på kvällen, syster sjöng och dansade! Så duktiga! !

Snart kommer mammi, vi ska ut och röra på fläsket tänkte vi. :)
Har sett att ni vill se hur jag ser ut uta magen nu, och ja det kommer! När jag fått kort på det! jag är i normalstorlek typ, fast har liiite bebbe mage än! Men det är som det är!!

Ska försöka att hinna sy kuddfodral idag me!!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahaha ja det var en riktig rolig dag. Nästa gång tar vi Växjö. Kanske köpa varsit nytt paraply?

Kul att få va mormor en hel dag. Puss på er<3

2011-05-27 @ 09:50:51
Postat av: Sassa

Tulpantjuvar, låter spännand :D

2011-05-27 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0