Planering!

Gud vad min lilla flicka växer, idag blev hon en månad ♥ Tänk att det är en månad sedan vi var på förlossningen, då våran älskade lilla thea kom till världen.. Och nu sitter jag och planerar dop, hr hittat nummer till prästen och till lokalen, så får se om jag ringer imorgon. :) Letar för tillfället efter en dopklänning och jag har hittat en jätte fin. Måste bara kolla med familjen vad dom anser, men den är på trdera så får skynda mig hahah! har budat på den iaf! Lägger in en bild så ni får säga vad ni tycker!  man får med en liten mössa med!


Kommentarer
Postat av: rebecca

den va super fin

Postat av: Marlene

Den var jättesöt, tycker absolut Thea ska ha den. Kram mamma/mormor

2011-05-03 @ 10:51:06
Postat av: Therése W | Linneas Mamma

Åhh så gullig =) får man fråga hur mkt den gick för? tradera is tha shit =D Kram

2011-05-04 @ 23:15:15
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0