potter

Hallå ja! Ännu en dag går mot sitt slut, Underbart! Har haft jenny hos mig i några timmar, spelat spel och så! Annika hämtade henne nyss, så nu är jag själv med lilla ronja igen! Laddar just nu ner senaste harry potter filmen, hoppas den fungerar. för då kanske jag kan få lite fredagsmys. Har typ värmeslag idag med, så varm.. Vill ut i kylan andas frisk luft mmmm! Härligt!

På måndag blir det sjukhuset igen, upp på förlossningen och träffa läkaren undersökas osv. sedan har vi även fått ett 3e ultraljud som vi ska göra samtidigt. Kolla så att allt är bra med bebisen och så! :) Så hoppas på att allt är väl, sen torsdag är det sista föräldraträffen. Sedan är det slut med det. Då ska vi vara fulllärda haha.

Sedan är jag ju inne i v 36 och då så sak jag ju sluta med tabletterna, skönt men ändå lite läskigt på samma gång. tabletterna är ju det enda som hindrat bebisen från att komma ut, och ja då har den ju fritt fram sen!
Tänk att den kan komma när som sen! Är jag redo?? Ja, på många sätt. Men kan ju ändå inte veta hur jag kommer hantera det, smärtan oron. Har ju varit så mycket, så är livrädd för att något skulle vara fel, eller gå fel. Men får försöka tänka bort det. För antagligen är det ingen fara! Och snart har vi våran lilla bebis här, längtar efter att få hålla, mata, sköta... ♥ och att få vara människa igen, kunna röra mig och vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0