Spark!

God morgon! Igår var en lång jobbdag kom hem vi 7 tiden trött och grinig!
Men men, jag och älsklingen tog och lagade lite mat och gick sedan och la oss rätt tidigt! Skönt!
Och idag så ligger inte lille bebis stilla i magen, sparkar på revbenen och trycker länge på olika ställen. Men det är skönt att känna att du är där inne ♥ Både jag och din pappa vill att du tittar ut snart! Men då måste ju vi få tiden till att gå snabbt med, och det går ju inte! Vill hålla dig i min famn, och kunna ha din hud mot mig. Och se hur david står hos oss, familj!!! Vad jag älskar er!

Aja, blir tårögd när jag tänker på allt jag har! Men nu måste jag slänga i mig lite mat, och sedan fixa mig innan jobbet! Så får skriva mer senare idag! Ha det gött!


å så här känns det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0