kläder?

Jag har tänkt endel på detta, hur ska man klä sig som mamma! Menar jag är ju ändå rätt ung än, vill ju inte se ut som en kärring! Men jag tycker inte man kan klä sig hur som heller! Finns ju kläder som sitter på ungdommar, jätte utmanande, men jag har redan nu börjat ändra min smak har jag märkt. Jag kollar på andra sortes kläder än innan, och jag gillar det! Det är inte fel att se mogen ut, och det är snyggt det med.

vill ju inte skämma ut bebisen haha! Och i slutet av sommaren bllir det ju antagligen bröllop, (inte jag) och dop ♥  Har hittat jätte fina klänningar, men faktiskt skulle jag vilja ha en fin satin långklänning på bröllopet. Så vackert! Men har har ni 2 jag hittat, som man kan ha när som! Och rätt mogna eller hur?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0