HejMittVinterLand

Vaknade upp till ett bländandet vitt sken som kröp genom rullgardinen, SNÖ!! Självklart, jag blev överlycklig. Har ju tjatat om snö sen över en månad tillbaka. Och ska nu gotta mig i att det är så vackert, ska skicka upp en burk med jul till Nilla hade jag tänkt. hinner det smälta tro haha! Både birk och ronja har varit ute och busat redan, katten gillar däremot inte snön lika mycket. Blir att ta hem hans katthus och isolera det någon dag.

Igår var jag och david nere på BeKa linedancers kurs i parken rydaholm, min morbror är ju instruktören. Vi skulle överraska morfar, han fyller ju 70 idag men dom som inte kunde komma till honom idag hade planerat lite skoj för gubben <3 Vi ska åka till morfar vid 7 tiden ikväll. Tårta mumma!! Och ja ska gratta honom från er alla :D

Nu så blir det att piffa till sig lite, klämma på sig något! Ska med lillasyster till växjö idag, köpa maskerad prylar. Vet inte vad jag ska vara än, tycker allt är tråkigt vill ju vara speciell :) Förslag snälla ni??

Ha en underbar dag nu alla så hörs vi ! Kram!




" frost bild från 2 dagar sedan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0