Färgfantasyochengnuttapyssel!

Jobbat lite idag, tummen upp. Kom hem och min kära lilla Ronja hade bestämt sig för att jävlas. Så fullt med sönderbiten plast på golvet, och nästan alla mina läppglans och läpstift!! DÅ blir man arg! Men vad gör man, bara att taoch städa upp det. Gjorde sedan mat till hundarna och sprang ut och hämtade Virk i hundgården. Det blev blötfoder med banan, gurka och äpple iblandat. Det gillade dom!

Nu ska jag planera ett bröllop, har nämligen fått en förfrågan om jag kan fotografera bröllopsbilderna och göra bukett mm. Alltså lite allt i allo. :) roligt tycker jag. Ska även planera möhippan haha! ;)

GÅR INTE LADDA UPP BILDER!!!

Kommentarer
Postat av: Mariie

hihi HUNDEEEEEN!

2010-10-22 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0