*



Hej alla där ute! Är ni lika frusna som jag är idag?
Mina händer är som istappar, och jag går med stickat och mystofflor på. Nu fattas bara snön.
Ni tycker säkert jag är lite koko, men har aldrig längtat så mycket efter snö och jul som nu. Beställde hem jul saker från Jotex innan, till köket endast men det är en bit på vägen, fast ville inte ha rött så det fick bli grå/silvrigt. Passar ju till nyår med.

Försökte ladda upp en bild på beställningen, men det ville inte fungera! Så för testa igen senare!




Kommentarer
Postat av: Remimonika

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-10-19 @ 11:35:00
URL: http://remimonika.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0