klippiiklipp

Nu har jag kollat klart på The Back-up plan med jennifer Lopez! Riktigt bra film, satt och skrattade för mig själv lite! Gah tänk att få tvillingar! Roligt men ack så mycket jobb! Trött är jag idag, jobbade ju hela dagen igår, sen igår kollade jag på disneys en julsaga, somnade nästan men var tvungen att kolla färdigt! Julfeeling ju!

Och idag har jag hunnit med att stiga upp typ, inte mycket mera. Inte ens tvättat av mig sminket från igår! Lyckat!! Och hundarna springer och skäller rakt ut i luften. Skriker ihjäl mig på dom känns det som, blir ju så arg!! Aja, snart kommer david hem så ska laga mat snart. Sedan blir det städ för hundarna har ju grusat ner.

Ska klippa suss någon dag framöver nu, och jag SKA lägga i lite ny färg! Du kan inte säga emot!!  sedan färga och slinga systers hår :) får se om det blir jag som klipper henne, annars blir det ju aldrig av, eller hur mamma! ♥ Kanske ska fixa ditt hår med???

Nästa inlägg som kommer visar jag hur jag vill göra med deras hår :)


Kommentarer
Postat av: marlene

Hahaha, klippa mig? Du? Ja för all del, det växer väl ut igen. Ska färga det rödbrunt eller nåt i den stilen. Linda vill färga sig igen. Kram

2010-11-24 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0