trallala!

Söndag vilket betyder Fars dag! Så grattis alla pappor :)
David har varit iväg och jagat, och när han kom hem hoppade en blöt Birk upp i sängen! Gissa om jag skrek, luktade URK gjorde han med! Men vad gör man han är ju så jädrans söt!! ♥
Nu så har jag fixat mig lite, vi ska ut till skripet och äta! Gott, ich bin ein Hungerbarn Heute! Nice tyska va! Senare ikväll till mammi, dom skulle fixa ngt med våran andra bil. Och så!
Imorgon blir det jobb igen, Jag verkligen trivs på Guldfynd. Börjat lära mig jätte mycket! Kassan är lite knepig, finns ju så mycket man ska lära sig, men det kommer! har ju bara jobbet 2 dagar. Men hela nästa vecka är det jobb!
Och vet att det är många som vill att jag ska visa magen! Och ja det kommer att komma, måste bara ta ett kort på den! Men tålamod mina vänner snart kommer den :) Nu får alla ha en bra dag, så ska jag väcka lilla dadde nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0