sweeeet!

Hemma igen efter jobbet, nice! Går verkligen jätter bra nu! Lärt mig kassan bra och allt börjar att falla på plats. Och imorgon börjar det 3 nya, som ska vara kvar nu över jul. Behövs ju mera personal då! Så vi ska ta hand om dem, hehe! Känns lite lustigt men vi kan ju mer än dem än så länge!

Inte fått i mig mycket mat idag, FY SKÄMS!! SMISK! Borde vara bättre på det nu när jag veta tt jag måste! Får bli bättre på den fronten! Och nu ska jag faktiskt börja med körkortet, är tvingad till det nu! haha! Nej men behöver det nu, innan hade jag inte en anledning! Så nu jädrans!

Sitter hemma själv i min ensamhet, david är på något kalas! hoppas han smugglar hem kakor och bullar tihi! Önsketänkande! Och gud vad cola sugen man kan vara! Gah, ska köpa hem massor! Fast har fått för mig att jag läst att det inte är bra när man är gravid :\

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag dricker typ en liter cola om dagen! Om du tror på allt som står om vad man inte ska göra som gravid så blir du snart sängliggandes ;)

2010-11-16 @ 17:18:10
URL: http://m
Postat av: Lina

2010-11-16 @ 17:18:24
URL: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0