Raaaiiin!

God morgon alla! Sovit rätt illa inatt, jag och david delade en enkelsäng hehe, och så skulle självklart hundarna hoppa upp och trängas. Men men, lite mysigt ändå! ♥ Nu på morgonen så släpte jag ut vovvarna, och sedan kom david upp och vi åt lite! Nu är han ute och jagar. Och jag och Annika lyssnar på julmusik, se om jag är här sen när hon ska baka lussebullar! GOTT!!

Nu ligger jag och kollar på harry potter och de vise sten! Vill ju se den nya med, måste det! Aja, kul att så många läser min blogg. Men ni är lite dåliga på att komentera tihi!! Och jag ska lägga upp en bild på magen nu snart, Jag LOVA! David får ta ett kort på den senare idag! nu ska jag kolla klart på filmen,  och kolla runt lite efter bebis saker på nätet. Ha det bra så länge kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0